Jun 26, 2014

Samopouzdanje u fudbalu


Svaki put kad mi brat kaže da je vreme da malo sredi moj kompjuter ja se naježim! O, ne! Zar već?! Da možete da vidite moju policu sa knjigama bez ikakve dileme bi zaključili - OCD, školski primer OCD-a! E, sadržaj mog harda je sve suprotno tome! Tu nema čega nema! I uvek neke slike završe u folderu "muzika", i uvek ima dupliranih fajlova pod različitim imenima, i uvek, kao za inat ono što treba na D završi na C. Imam neke trolove u kompu, ali stvarno! Eto, zato se naježim! Mukotrpan je to posao! 

Ali ima jedna dobra stvar u svemu tome! Uvek naiđeš na nešto što čami čekajući a ti  si potpuno zaboravio da postoji! I obraduješ se! E, i ja sam pronašla nešto i slatko se nasmejala ilustracijama. Pomislih da bi stvarno bila greota da ne ugleda svetlost dana. Ako ni zbog čega drugog, onda zbog ilustracija! 

I tako,predstavljam vam moj prvi post na SlideShare-u!

Samopouzdanje u fudbalu!



5 comments:

  1. Blog Vam je odlican! Pomaze mi znacajno, hvala.
    Samo tako nastavite

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Vama što čitate! Drago mi je što pomaže; to mi je bila osnovna motivacija da počnem da ga pišem. Slobodno postavljajte pitanja ako vas nešto detaljnije zanima i predložite teme o kojima bi želeli da čitate ubuduće.

      Pozdrav,
      Zorica

      Delete
  2. Ako bi moglo vise o vizualizaciji, jer je to nesto sto mi najvise pomaze. Kao i o OKP, jer sam se sa tim izborio :) Eto to su neki predlozi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dogovoreno! Biće čim prođe ovo SP i godišnji odmori.

      Pozdrav,
      Zorica

      Delete